- Предизвикателството Да достигнем до максимален брой потребители с минимален бюджет - това предизвикателство ни подтикна да да създадем страхотна вайръл кампания.Заложихме на изпитани и прости механизми. В случая - тест за попълване от потребителите с възможност за спечелване на награди.
- Идеята Кампанията стартира през март (месеца на жената) и беше изцяло насочена към дамската аудитория. Уникалното бе в концепцията за персонализиран тест. Той се състоеше от 5 въпроса за характера на жената. Спрямо отговорите си потребителките можеха да попаднат на 5 различни резултата или… 5 супержени - Мис Умница, Фурия в кухнята, Супер модна икона, Експерт в романтиката и Супер атлет.
- Персонализация В зависимост от своя личен резултат, всяка дама участваше за наградата, която ще я направи най-щастлива: Kindle за умниците, ваучер за бижута Pandora за модните звезди, спа уикенд за двама за романтичките и т.н. По време на кампанията получихме много отзиви, че тестът е забавен и резултатите са точни.